سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
درباره وبلاگ

آرشیو وبلاگ
پیوندهای روزانه
لوگو

آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 5
  • بازدید دیروز: 1
  • کل بازدیدها: 1216



Caaherim
صفحه نخست                  ATOM                 عناوین مطالب            نقشه سایت
پنج شنبه 101 دی 8 :: 3:6 عصر ::  نویسنده : PouyaSayrafianpour

امیدوارم که همه خوب باشید ....همون دورود به همه 

در ابتدا از (هر جواب) یادداشت گذشته تا به امروز (بدون جواب) ماند یادی کنم !دلم شکستنکته بین مدرک داشتن

 

اما یادداشت مقاله چی من درباره یک دوست ...دوستی عزیز ولی چون نمیشناسیش پس غریب که من به شخصه همیشه از او یک بت توی فکرم ساختم .. .میتونم بگم همیشه اونو به جای فقط دوستی صمیمی با سیمای زیبا ‚ بت و خدای خودم دیدم ...

شاید اصلا اون دوست یا بت ویا حتی خدا نبود بلکه خودم بودم یا جزیی از خودم که باعث میشد من مانند ی اومانیست دورگه ‚ بپرستم اش ولی دست آخرفقط خودم بودم که لحظه ای یار قال بودم و لحظه ای دشمن تر از حتی لفظ دشمن برای خود...

تو هم شاید از همین دوست ها داشتی و اگر مثل من گاهی باهاش قهر کنی ودشمن بشی باز هم خودتی که هر از گاهی باهاش صحبت هم کردی جایی در جمع که حتی دیدی مردم نگاههای خاصی بهت دارند و با تعجب از خودشون می پرسن : با کی حرف میزنه!

پس اگر با خودت حرف میزنی به یاد این جمله هم باش که (( هر گفتگویی یک توهم است ))....نه !

اما اگر بنا به تعریف جدید دنیای مجازی : دوستی همان لایک دادن به فالوور ها است پس روح من وشما که فالوور اصلی ما هست به ما لایک میده(نه همیشه) و ما هم خیلی وقتا حتی توی توهم  بهش لایک دادیم .

 

دی ماه 1+1400


 

 


 


 




موضوع مطلب :